شناسهٔ خبر: 42906266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

درخواست شهردار شهرکرد از معاون وزیر کشور؛ مجوزهای لازم برای جذب نیرو در شهرداری صادر شود

شهردار شهرکرد گفت: باتوجه به کمبود نیرو در سازمان‌های تابعه شهرداری می‌طلبد مجوزهای لازم برای جذب نیرو در شهرداری شهرکرد صادر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس بهادر عبدالغنی در جلسه‌ با دکتر جمالی‌نژاد معاون محترم عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارداشت: با توجه به اینکه اوراق سکوت برای خرید اتوبوس نیز می‌تواند استفاده شود بنابراین می‌طلبد ۵۰ میلیارد تومان اوراق برای ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به شهرکرد اختصاص داده شود.

وی نردبان بلند آتش‌نشانی را یکی از ضرورت‌های مود نیاز شهرداری شهرکرد عنوان کرد و افزود: در صورت رخ‌داد حادثه‌ای در ساختمان‌های بلند شهرکرد سازمان آتش‌نشانی جهت ارائه خدمات با مشکل مواجه خواهد شد چراکه نردبانی برای ارتفاع‌های حداقل تا ۴۰ متر در این سازمان وجود ندارد.

شهردار شهرکرد با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی بیان کرد: نیروهای شهرداری شهرکرد با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش‌ می‌کنند لذا می‌طلبد نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

عبدالغنی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری شهرکرد با حداقل ظرفیت نیرو در حال فعالیت و ارائه خدمات می‌باشد می‌طلبد به صدور مجوزات لازم جهت بکارگیری نیروهای جدید از طریق آزمون و استفاده از نیروهای تعدیل شده در سازمان آتش‌نشانی نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

وی ضمن تاکید بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: در راستای اجرای این طرح و تکمیل تجهیزات، تسهیلاتی باید به این امر اختصاص یابد که نیاز است سازمان‌ شهرداری‌ها در این خصوص مساعدت لازم را داشته باشند.

نظر شما