شناسهٔ خبر: 4290344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در مرحله انتخابی المپیک 2016 ایران با 6 گل حریف خود را شکست داد

هفتاد هزار هوادار در آزادی هم به داد افغانستانی ها نرسید

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل تیم ملی افغانستان در مرحله انتخابی المپیک به برتری مقتدرانه دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی و مقدماتی المپیک 2016 از ساعت 17:00 به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه 6بر0 به سود تیم کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به این نتیجه دست یافت که برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال کشورمان 70 هزار هوادار افغانی در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافت تا به تشویق افغانستان بپردازد.

افغانستان که در این دیدار دیگر میهمان نبود و به نوعی حتی میزبان مسابقه نیز محسوب می‌شد حتی نتوانست لحظه‌ای به محوطه جریمه کشورمان نزدیک شود و بازیکنان امید ایران که در این بازی با توجه به عدم حضور تماشاگران ایرانی کاملاً غریب بودند توانستند حریف گمنام و نه چندان مطرح خود را گلباران کنند و با نتیجه 6بر0 پیروزی را به دست بیاورند.

سردار آزمون (دو بار)، میلاد کمندانی،محمد حسین مرادمند،علیرضا جهانبخش و روزبه چشمی گلزنان تیم ملی امید کشورمان در این مسابقه بودند.

امیدها با کسب سومین پیروزی متوالی توانستند با 9 امتیاز بدون رقیب در صدر جدول قرار گیرند تا با آرامش کامل به بازی آخر خود در دیدار مقابل عربستان فکر کنند.

اسامی بازیکنان تیم امید ایران:
محمدرضا اخباری، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش(62 بهنام برزای)، سردار آزمون، شاهین ثاقبی، احمد نورالهی(46 علیرضا نقی زاده)، میلاد کمندانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، علی عبدالله‌زاده(59 احسان پهلوان)
سرمربی: محمد خاکپور

اسامی بازیکنان تیم امید افغانستان:
نوید نادم، سید محمد،صمیم کوهستانی، محمد انور، پرویز کاظمی، معروف، فرید حکیمی، حمیدالله حاجی عبدالله، روح الله اقبال زاده، صفی الله عزیزی(55 عبدالرئوف)، مسعود عبدالسعید( 43 عبدالمنان)

نظر شما