شناسهٔ خبر: 42884355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امیری: حضور روحانی برای دفاع از وزیر پیشنهادی صمت بستگی به نظر ستاد کرونا دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی درباره حضور روحانی در جلسه رای اعتماد گفت: حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

وی افزود: اگر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بر حضور رییس‌جمهوری در جلسه رای اعتماد باشد ایشان شرکت می‌کنند و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر دیگری داشته باشد، رییس جمهوری مقید است که از مصوبات ستاد تبعیت کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوردر پاسخ به سوال دیگری مبنی بر امکان حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: اینکه رییس جمهوری در این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس شرکت کنند بستگی به توافق ما با مجلس شورای اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم از جهت شرکت رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به شکل ویدئوکنفرانس مشکلی وجود داشته باشد اما این موضوع بستگی به توافق دولت و مجلس شورای اسلامی دارد.  اما برای حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رییس جمهوری تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما