شناسهٔ خبر: 42868253 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار کنکور و آزمون ها

ویژه نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹

داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند از امروز چهارشنبه دوم مهر می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.دفترچه انتخاب رشته مجازین کنکور ۹۹ روز گذشته(سه شنبه) منتشر شد و انتخاب رشته مجازین کنکور از امروز چهارشنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا روز شنبه پنجم این ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

ویژه نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور راهنمایی داوطلبان برای انتخاب رشته بهتر منتشر شد.

این ویژه نامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ میتوانند با بهره گیری از مطالب آن انتخاب رشته بهتر و هدفمندتری داشته باشند.

فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از امروز چهارشنبه ۲ مهر آغاز می شود و داوطلبان تا شنبه ۴ مهر زمان دارند نسبت به انتخاب ۱۵۰ کدرشته محل مورد علاقه خود طبق کارنامه اقدام کنند.

موضوعاتی از جمله شناخت با محتوای کارنامه نتایج علمی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، تعیین سهمیه در آزمون سراسری، بومی پذیری در آزمون سراسری، مهمترین قوانین و نکات مورد توجه در انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۹ در این دفترچه آمده است.

همچنین نکته هایی من جمله « شما این اشتباهات را در انتخاب رشته تکرار نکنید»،« مروری بر مهمترین خطاهای داوطلبان در انتخاب رشته سال گذشته »،« تصمیم گیری خوب، انتخاب رشته موفق»،« نگاهی به وضعیت پذیرش در گروه های آزمایشی» نیز در این دفترچه به منظور راهنمایی داوطلبان درج شده است.

شیوه های پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال ۹۹، راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری، مراحل انتخاب رشته اینترنتی آزمون سراسری سال ۹۹، روش نمره کل سازی برای پذیرش در رشته های محل های با آزمون و سوال و جواب های رایج در مورد انتخاب رشته آزمون سراسری از دیگر نکات این راهنما است.

نظر شما