شناسهٔ خبر: 42838396 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فیلم و سینمای جهان

پخش دوباره الن شو/ الن دی‌جنرس به اتهامات پاسخ داد

علیرغم شایعاتی که درباره استعفای الن دی جنرس وجود دارد، این مجری آمریکایی شب گذشته با قسمت جدید "الن شو" بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آرت، الن دی جنرس ساعاتی پیش در نخستین قسمت از فصل جدید برنامه اش به اتهامات زورگویی، بدرفتاری و رفتارهای نژادپرستانه که از سوی برخی کارکنانش به او و مدیران اجرایی برنامه اش وارد شده بود، واکنش نشان داد.

مجری برنامه الن شو در پاسخ به اتهامات گفت: همان طور که شنیده اید، تابستان ادعاهایی مبنی بر فضای سمی و ناخوش‌آیند برنامه ما وجود داشت. من متوجه شدم در این برنامه اتفاقاتی افتاده که هرگز نباید اتفاق می افتاد. من این موضوع را جدّي می گیرم و برای تمام افرادی که تحت‌تأثیر قرار گرفتند متاسفم.

او ادامه داد: من تمامی مسوولیت اتفاقاتی که در برنامه افتاده را به عهده میگیرم. ما طی چند هفته اخیر درباره برنامه، کارکنان و هدف هایی که برای آینده این برنامه داریم، صحبت کردیم و تغییرات لازم را انجام دادیم و امروز یک فصل جدید را آغاز می کنیم.

الن دی جنرس در ادامه این برنامه گفت: همچنین مقالاتی در رسانه های خبری و فضای مجازی وجود داشت که می گفتند من کسی نیستم که در تلویزیون بنظر میرسم ولی حقیقت این است که من همان شخصی هستم که در تلویزیون می بینید و البته علاوه بر آن جور دیگری هم هستم گاهی اوقات ناراحتم گاهی اوقات عصبانی، گاهی ناامید می شوم، گاهی مضطربم، گاهی بیصبر و حوصله هستم.

فصل جدید برنامه الن شو,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

او گفت:بعضی ها فکر می کردند من بازیگر خوبی هستم( تظاهر میکنم) اما من فکر نمی کنم آنقدر بازیگر خوبی باشم که بتوانم ۱۷ سال هر روز بیایم اینجا و شما را گول بزنم. هدف من این است که که بهترین کسی باشم که میتوانم. اگر کسی را ناامید کردم و او را اذیت کردم خیلی خیلی متاسفم.

​"الن شو" از شوهای معروف آمریکایی است که حدود دو دهه است روی ایر میرود و هواداران فراوانی در سراسر جهان دارد.

نظر شما