شناسهٔ خبر: 42832095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزم بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی از شهرستان اردل

رئیس بنیاد علوی گفت: ظرف حداکثر 2 هفته آینده عوامل بنیاد علوی در محل شهرستان اردل مستقر می‌شوند و شروع به طراحی و اجرای طرح‌های توسعه و محرومیت‌زدا در این منطقه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محسن منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه محرومیت‌زدایی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از 3 ماه پیش عوامل بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان مطالعات خود را برای پیگری مشکلات و رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری شروع کردند.

 رئیس بنیاد علوی ادامه داد: شهرستان‌های ده‌گانه استان مورد ارزیابی قرار گرفت که با بررسی شاخص‌های متعدد، شهرستان اردل با اولویت بخش‌های محرومی از جمله منطقه میان‌کوه، برای استقرار نیرو‌های بنیاد علوی و اقدام برای ایجاد پروژه‌های عمرانی و رفع محرومیت، در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است تمرکز برای رفع محرومیت و ایجاد زیرساخت‌ در یک منطقه خاص تاثیرگذارتر از کارهای موردی است و اجرای این الگوی جامع توسعه منطقه‌ای نیز دارای ابعاد مختلفی از جمله آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغالزایی و عمرانی است که همه این موارد در کنار هم باعد توسعه یابد.

منصوری تاکید کرد: ظرف حداکثر 2 هفته آینده عوامل بنیاد علوی در محل شهرستان اردل مستقر می‌شوند و شروع به طراحی و اجرای طرح‌های توسعه و محرومیت‌زدا در این منطقه خواهند شد.

وی اظهار داشت: اساس کار بنیاد بر مشارکت‌های مردمی استوار است که قصد داریم با ایجاد چند پروژه مهم و اساسی اعتماد مردم برای مشارکت و استفاده از همه ظرفیت ساکنین را به کار گیریم زیرا تمام اقدامات موثر با حضور و همکاری مردم میسر است.

رئیس بنیاد علوی تاکید کرد: طبق یک برنامه حدود پنج ساله با تامین منابع و همکاری تمامی نهادها سعی در رفع محرومیت از این منطقه داریم.

منصوری بیان داشت: با وجود اینکه تمرکز خود را برای رفع محرومیت و توسعه بر روی منطقه اردل گذاشته‌ایم اما در شهرستان‌های دیگر این استان از جمله کوهرنگ و لردگان نیز اقداماتی برای رفع مشکلات مردمی خواهیم داشت.

انتهای پیام/68033/م/ق

نظر شما