شناسهٔ خبر: 42823077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان؛

از خانواده شهید " علی محمد دهقانکار " تجلیل شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، عصر سه شنبه یکم مهر ماه در راستای اجرای طرح " سه شنبه های تکریم " با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خانواده شهید " علی محمد دهقانکار " تجلیل شد.

احمد حسین فتایی در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: شهید دهقانکار از کارکنان خدوم مجموعه اداره کل بود که سالها به اصحاب فرهنگ و هنر استان صادقانه خدمت کرد.

وی افزود: امروز نیز فرزندان ایشان ایوب و سیاوش دهقانکار ضمن خدمت رسانی به جامعه فرهنگ و هنر، یاد و خاطره این شهید را زنده نگه داشته اند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: خانواده های شهداء و ایثارگران حافظان و پاسداران فرهنگ ایثار و شهادت اند و خدمت به ایشان خدمت به شهداء است.

حسین نازاریان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم گفت: تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهید، یکی از مهمترین وظایف فرهنگی دستگاه های انقلابی از جمله بنیاد شهید است و ما با تمام توان در خدمت ایشان هستیم. 

شهید " علی محمد دهقانکار " از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در  جریان بمباران هوایی خرم آباد و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمد. 

نظر شما