شناسهٔ خبر: 42822270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از 162 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 162 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 8محل دپوی سوخت و در بازرسی از 5 دستگاه تریلی سوخت کش و 21دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 162 هزار و 692 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 79 هزار و 172 لیتر گازوئیل، 39 هزار و 810 لیتر بنزین، 24 هزار و 870 لیتر نفت سفید و 18 هزار و 840 لیتر سایر فرآورده های نفتی، در شهرستان های، ایرانشهر، سراوان، زاهدان و هامون کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف 27 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه 16 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام/3139

نظر شما