شناسهٔ خبر: 42822013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خراسان رضوی با ۲۶۰۰ رکورد ملکی ظرفیت بسیار در تحقق اهداف بنیاد مستضعفان دارد

مشهد- ایرنا- عضو کمیسیون معاملات املاک بنیاد مستضعفان گفت: استان خراسان رضوی با ۲ هزار و ۶۰۰ رکورد ملکی از ظرفیت بسیار در راستای تحقق اهداف این بنیاد با محور رفع استضعاف از محرومان برخوردار است.

صاحب‌خبر -

مرتضی مهروند عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان رضوی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رفع استضعاف از محرومان و مستضعفان از اهداف اصلی بنیاد مستضعفان است و همه اهداف جانبی در این راستا قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: بستر کار خیر در بنیاد مستضعفان استان خراسان رضوی فراهم است و برای مسوول جدید این نهاد در شرایط حساس و  سخت کشور آرزوی موفقیت داریم.

مسوول حراست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم گفت: در حوزه کمک به مستضعفان بابت لحظه به لحظه آن باید شاکر باشیم چرا که توفیق خدمت به خلیفه الله را داریم.
علی اوسط افزود: در این میان  تنها افرادی می‌توانند در این مسیر حرکت کنند که اهل سازش و تسلیم در مقابل زورگویان نبوده و از مطامع نفسانی خود پیروی نکنند.
وی ادامه داد: همکاران ما در حفظ و حراست از املاک که متعلق به مستضعفان است از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 
در این مراسم "سید علی حسینی" به عنوان رییس جدید بنیاد مستضعفان خراسان رضوی معرفی و از خدمات "عباسعلی نیک فرجام" رییس قبلی این بنیاد که به افتخار بازنشستگی نایل آمد قدردانی شد.

نظر شما