شناسهٔ خبر: 42811476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تلاش‌ها جواب داد/ پتروشیمی در لیگ‌برتر بسکتبال می‌ماند

حضور پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال قطعی شده و کارهای تشکیل تیم در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از فشارها و انتقادهایی که به کناره گیری پتروشیمی از لیگ برتر بسکتبال می‌شد، سرانجام حضور این تیم در لیگ قطعی شد و اقدامات اولیه برای این کار در حال انجام است.

* مهم این است که سهمیه ماهشهر و خوزستان در لیگ برتر حفظ شد

مجتبی  پیرعباسی، رئیس هیات بسکتبال خوزستان، در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیگیری هایی که از سوی مدیران پتروشیمی به خصوص معاوی صورت گرفت  صورت گرفت، حضور پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال قطعی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت پتروشیمی به بخش خصوصی واگذار شده است، احتمال دارد نام نماینده ماهشهر دچار تغییر شود که باید در هیات مدیره آن بررسی شود.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون بسکتبال هم در این خصوص صحبت کرده اید یا خیر، عنوان کرد: بله فدراسیون هم در جریان است و طباطبایی رئیس فدراسیون همکاری خوبی دارد و جایگاه این تیم در لیگ محفوظ است.

وی در مورد شرایط جذب بازیکن و مربی با توجه به جذب بازیکنان ملی پوش توسط دیگر تیم ها گفت: شاید امسال نتوانیم تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم، اما برای سال آینده وضعیت بهتر خواهد شد. مهم این است که سهمیه ماهشهر و خوزستان در لیگ برتر حفظ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما