شناسهٔ خبر: 42810577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تصمیم متولیان فدراسیون؛

عبور آزادکاران مدعی تیم ملی از فیلتر لیگ کشتی

با توجه به اظهارات اخیر مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد، گویا پیکارهای لیگ برتر نیز به عنوان یکی از فیلترهای انتخابی تیم ملی برای رویدادهای آتی محسوب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حالی از روز ۱۰ مهرماه آغاز خواهد شد که گویا این رقابتها علاوه بر بحث معیشت و درآمدزایی برای کشتی گیران و مربیان، یکی از معیارهای انتخابی تیم ملی هم خواهد بود.

طبق اعلام محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد اگر مسابقات جهانی طبق اعلام قبلی اتحادیه جهانی کشتی در آذرماه برگزار شود، نمی‌توان انتخابی تیم ملی را به شکل گسترده برگزار کرد. در نتیجه لیگ می‌تواند فرصتی باشد تا کشتی‌گیران آمادگی و توان خودشان را به کادر فنی نشان دهند.

همچنین مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرده مربیان تیم ملی در تمامی مسابقات لیگ برتر حضور خواهند داشت تا عملکرد کشتی‌گیران آماده و شایسته، با دقت و جدیت رصد شود.

با توجه به اظهارات اخیر محسن کاوه می توان دریافت که لیگ امسال به نوعی یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی است و بهترین ملاک برای کادرفنی تا بتوانند بعد از ماهها تعطیلی مسابقات و اردوها، داشته های خود را محک بزنند. بدین ترتیب مدعیان دوبنده تیم ملی باید با تمام توان در لیگ به میدان بروند، چون در واقع لیگ امسال، فیلتر ورود آنها به عرصه ملی و حضور در رقابتهای آتی است.

نظر شما