شناسهٔ خبر: 42808480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی؛

دوره‌های آموزشی مبلغین سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی مجازی (آفلاین) ویژه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۱۳۹۹ با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره‌های آموزشی مجازی (آفلاین) ویژه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۱۳۹۹، به همت اداره کل اعزام مبلغ این سازمان و با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی ویژه مبلغین دارای پرونده تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد و شرکت سایر مبلغین در این دوره‌ها ممنوع می‌باشد.

بنا به مصوبه اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، حاضرین در دوره‌های آموزشی که موفق به اخذ مدرک می‌شوند، از امتیاز اولویت اعزام در مناسبت‌های تبلیغی سازمان اوقاف برخوردار می‌گردند.

دوره‌ها به صورت آفلاین و کاملاً رایگان بوده و پس از هر دوره، مدرک آموزشی معتبر صادر می‌گردد؛ شرکت یک مبلغ در همه دوره‌های آموزشی بلامانع بوده و به عنوان سابقه آموزشی لحاظ می‌گردد؛ همچنین، برگزیدگان دوره‌های آموزشی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره آموزشی می‌توانند به پایگاه اینترنتی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی https://www.balagh.ir/content/13564 مراجعه کنند.

نظر شما