شناسهٔ خبر: 42801856 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دو پیام تسلیت از آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله سید هاشم هاشمی گلپایگانی و آیت الله ابوالفضل علمائی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله سید هاشم هاشمی گلپایگانی و  آیت الله ابوالفضل علمائی را تسلیت گفت.

متن پیام ها به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و روحانی پارسا آیت الله آقای حاج سید هاشم هاشمی گلپایگانی (ره) از اساتید حوزه علمیه موجب تأسف و تأثر گردید.

آن استاد گرانقدر پس از کسب فیض از محضر بزرگانی همچون آیت الله العظمی خویی(ره)، آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) و آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاته) به تعلیم و تربیت شاگردان و نیز تبلیغ و ترویج معارف دینی و تألیف آثار ارزشمند علمی همت گمارد. اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان و شاگردان محترم ایشان تسلیت گفته، از درگاه الهی برای آن فقید سعید،غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر قرین با اجر مسألت می­نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم متقی و دانشمند پارسا حضرت آیت الله حاج شیخ ابوالفضل علمائی (ره) که عمرپر برکت خود را  در حوزه  علمیه قم و تبریز به تدریس فقه و اصول و بیان معارف اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود موجب تأسف و تأثر گردید.

این ضایعه را به جامعه حوزوی ، علماء ، طلاب ، شاگردان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر قرین با اجر مسألت می­نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

نظر شما