شناسهٔ خبر: 42801569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشادت‌های رزمندگان مراغه‌ای در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با بیان اینکه این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد گفت: رشادت‌های رزمندگان مراغه‌ای در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی حسینی روز دوشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در دبستان سردار شهید قاسم سلیمانی و نواختن زنگ ایثار و مقاومت اظهار داشت: مراغه یکی از شهرستان های پیشرو در طول تاریخ بوده و در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران این شهرستان نامی نیک از خود به یادگار گذاشتند که در همه مراسمات و محافل رشادت ها و از خود گذشتگی های آن ها نقل می شود.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس نهایت ایثار و از خودگذشتگی را شاهد بودیم که رزمندگان ایران اسلامی همانند واقعه کربلا جان خود را در راه اسلام فدا کردند.
موسوی حسینی گفت: امروز هم باید دانش آموزان و مسوولان با الگو برداری از رزمندگان دفاع مقدس آزادی و آزادگی را سرلوحه خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: باید با ایمان و تقوا در امور کشور در مقابل زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کنیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم ۲ نفر از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند.
۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا می شود و تمامی این برنامه های با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما