شناسهٔ خبر: 42800367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانداران سه شهرستان خراسان رضوی در سامانه سامد پاسخگوی مردم شدند

مشهد- ایرنا- فرمانداران سه شهرستان خراسان رضوی و شهرداران سه شهر این استان روز دوشنبه از طریق سامانه ارتباط مردمی سامد، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم شدند.

صاحب‌خبر -

در این ارتباط که از طریق تلفن ۱۱۱ از ساعت ۱۳ تا ۱۴ امروز ادامه داشت فرمانداران شهرستان‌های مشهد، چناران و بینالود و شهرداران شهرهای چناران و شاندیز و سرپرست شهرداری طرقبه، پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردم بودند.
درخواست رسیدگی به مشکلات اراضی خارج از محدوده نظیر تخصیص انشعابات و تخریب بنا، درخواست اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی و تبدیل وضعیت شغلی کارگران شهرداری از جمله مطالبات مردم بود.
همچنین تعدادی از شهروندان ضمن تشکر از بهسازی جاده شهرک صنعتی، خواستار بهسازی باقیمانده آن شدند.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.
با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۶ نفر از مدیران استان با حضور در محل استقرار سامانه سامد بطور مستقیم و بلاواسطه به تماس‌های مردم از سراسر استان پاسخ داده‌اند.

نظر شما