شناسهٔ خبر: 42800115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

موسوی لارگانی در جریان بازدید از شرکت گاز اصفهان:

تأخیر در جابجایی و نصب علمک‌ گاز منازل روستایی پیگیری شود

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن بازدید از شرکت گاز استان اصفهان خواستار رسیدگی به تأخیر در جابجایی و نصب علمک‌ گاز منازل روستایی و عدم گازرسانی به گلخانه ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن حضور در شرکت گاز استان اصفهان از اتاق مدیریت بحران و مرکز مانیتورینگ گاز استان بازدید کردند.

بازدید سیدناصر موسوی لارگانی از شرکت گاز اصفهان

موسوی لارگانی ضمن تبریک به دو مدیر برتر شهرستان فلاورجان مهندس عسگری و‌ مهندس کاظمی بابت ارتقا و انتصاب به عنوان معاون مدیرعامل، از تلاش‌های مهندس اعلامی مدیر گاز شهرستان در تکریم ارباب رجوع قدردانی کرد.

در ادامه نماینده مردم فلاورجان و فرماندار شهرستان بخش‌هایی از نیازها و‌ مشکلات شهرستان در حوزه گاز از جمله تاخیر در جابجایی و نصب علمک‌ گاز منازل روستایی، عدم گازرسانی به گلخانه ها و ساختمان نامناسب اداره گاز فلاورجان را مطرح کردند و مهندس علوی دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید سیدناصر موسوی لارگانی از شرکت گاز اصفهان

در این بازدید علوی مدیرعامل شرکت گاز استان از ظرفیت های استان سبز اصفهان گفته و بخشی از نارسایی ها و مشکلات مناطق مختلف استان به خصوص بخش‌های شرقی استان را مطرح و از عضو هیات رییسه مجلس درخواست مساعدت و پیگیری جهت رفع این موضوعات کردند./

پایان پیام

نظر شما