شناسهٔ خبر: 42789952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار احمد وحیدی:

دفاع مقدس برگ زرین و مهمی از تاریخ انقلاب ما است

تهران ایرنا- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس  گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و مهمی از تاریخ انقلاب و حیات ملت ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار وحیدی در حاشیه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس گفت: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری انقلاب به حساب می‌آید که تداوم انقلاب را تضمین و به ما یادآوری می کند که چه بزرگانی را از دست داده ایم و به چه دست آوردهای عظیمی دست یافته ایم.

 رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختیها سر فرو نیاوده‌اند و با قدرت در مقابل دشواری‌های راه عزت را انتخاب و ایستاده اند.

وی گفت: ملت ما پیروزی‌های بزرگی را در پس این ایستادگی به دست آورده است و امروز نیز قطعه دیگری از تاریخ ماست که با ایستادگی در برابر توطئه‌ها و فشارهای دشمن سرافرازانه یکی پس از دیگری دشمن را در جبهه‌های مختلف با شکست مواجه می‌کند. دفاع مقدس یادآور همه این پیروزی‌ها است که برای ما حاصل شده است.

 همچنین «سعید نمکی» وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم  که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: آمده‌ایم که به روح تمامی شهدای انقلاب دفاع مقدس و مدافعین سلامت درود بفرستیم. ما در اینجا حضور داریم تا این وحدت وفاق و همدلی را باز هم تکرار کنیم و از تمامی عزیزانمان در نیروهای مسلح و آنها که به ما در دفاع از حریم سلامت مردم سرزمین اسلامیمان دفاع می‌کنند قدردانی کنیم.

نظر شما