شناسهٔ خبر: 42787324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران:

استاد انصاریان تا آخر هفته از بیمارستان مرخص می شود

حوزه/رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از ترخیص استاد حسین انصاریان تا پایان هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر پیرحسین کولیوند، امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیتی که استاد انصاریان در روز اول حضورشان در بیمارستان داشتند، حال و روز امروزشان چیزی مانند معجزه و به برکت دعاهای خیر مردم و زحمات تیم پزشکی است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران پس از بررسی وضعیت امروز این استاد برجسته اخلاق حوزه های علمیه شرایط فعلی استاد  انصاریان را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال ایشان به بخش عادی و سپس ترخیص ایشان تا پایان هفته جاری خبر داد.

دکتر کولیوند افزود: هفته گذشته که ایشان به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حادی از نظر  بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه ها، فورا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت ۵ روز به لطف خداوند متعال، دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که بصورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص استاد انصاریان کشیدند، درمان ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران با توجه به شرایط حاد استاد انصاریان، بهبود ایشان را حاصل دعای خیر مردم دانست و گفت : گرچه درگیری ریه ایشان خیلی شدید بود و از همان ابتدا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه درمان ها نتیجه داد که این بهبودی ایشان عملا معجزه آسا و البته حاصل دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بود که شامل حال ما و ایشان شد. ما معتقدیم که واقعا دعای خیر بسیاری پشت سر ایشان بوده و همین نیز منجر به سلامتی دوباره این استاد بزرگوار شده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

نظر شما