شناسهٔ خبر: 42785089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ارکان صالحین شهرستان طبس با صدور بیانیه ای اعلام کردند

فرمول مقاومت تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار و جنگ است قطعاً آن هم نیاز به فرمول مقاومت دارد لذا اتکا به توانایی های داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تنها رویکردی است که می تواند استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ارکان صالحین شهرستان طبس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با صدور بیانیه ای  به شرح ذیل اعلام کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ملت ایران است. که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند .

دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست ناپذیری ابر قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و جنگ افروز را در هم شکست و معیار تجربه آن تجربه آموزنده و الهام بخش را فراروی ملل و جوامع سلطه پذیر در عین حال طالب آزادی و عدالت قرار داد تا با به کارگیری مدل مقاومت و اراده ایرانی با عده و عده کم و دل سپردن به وعده الهی به رویارویی با قدرتهای شیطانی و ظالم بپردازند.


اینک به لطف و عنایت الهی و رهبری حکیمانه و دائیانه حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی چهلمین سالگرد این حماسه شکوهمند را گرامی میداریم ،ما بسیجیان ارکان شجره طیبه صالحین اعم از سرمربی ، مربی و سرگروه حوزه مقداد شهری ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اهم مواضع انقلابی خود را به شرح زیر اعلام می کنیم:


۱. با توجه به اینکه بر اساس فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی امروز روشنفکری و تبیین مسائل انقلاب یک جهاد است از همه علما را روشنفکران تحصیل کردگان و کسانی که منبر و تریبون در اختیار دارند انتظار دارید در جهت تحقق این فرمان مهم ولی امرمان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و بسیج را در جهت مسئولیت اصلی خود که پاسداری از انقلاب است یاری نمایند.


۲. بی شک یکی از ظرفیت‌های اصلی برای اجرایی کردن این فرمان ، حلقات تربیتی صالحین است که در بستر مسجد و با محوریت ائمه محترم جمعه و جماعات تحقق این امر مهم را در دستور کار اصلی خود قرار داده و بر همین اساس انتظار داریم مسئولین و مدیران محترم ، بسیج را در جهت تحقق این امر مهم و حیاتی یاری فرمایید.


۳. با توجه به اینکه بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب در چندین سال قبل ، امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار و جنگ است قطعاً آن هم نیاز به فرمول مقاومت دارد لذا اتکا به توانایی های داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تنها رویکردی است که می تواند استقلال را برای کشور ما به ارمغان آورده و از مدیران محترم در همه سطوح می‌خواهیم که قدرت مردم را باور داشته و با تمام توان خویش در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید گام‌های اساسی بردارند.


۴. اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در بازنشر کاریکاتورهای اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی ، فعالیت گروه های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن ،عراق ،سوریه ،فلسطین و ... را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آن را توجیه می کنند و امروز توهین به ادیان الهی و مقدسات صدها میلیون مسلمان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کنند ،این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط رسانه‌ای فرانسوی واقع شده اما در اصل نشان از اتخاذ راهبرد اسلام‌هراسی و پشت پرده های پیچیده و کینه توزانه دارد که با طراحی سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی علیه مقدسات اسلامی کار می‌کنند ما بسیجیان ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه از مسئولین مربوطه در قوای سه‌گانه به ویژه دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم تا برای صیانت از ارزش های والای اسلامی چند میلیون مسلمان ضمن برخورد قاطع و جدی با آمران و عاملان این اقدام مجرمانه تحویل آنها به محاکم قضایی را از دولت خواستاریم.


در پایان از همه ارادتمندان و دلسوزان نظام و انقلاب و آحاد امت حزب الله می خواهیم که بدانند بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد و همه باید آماده باشند، هم آماده برای کار فرهنگی ،هم کار اقتصادی و هم کار سیاسی و هم آماده حضور در همه میدان‌ها و عرصه‌های مختلف مورد نیاز نظام و انقلاب در مقابل این جهت گیری های دشمنان که آنها شب روز نمی‌شناسند ؛ ما هم باید شب روز نشناسیم و آماده باشیم که وعده الهی محقق خواهد شد که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.


ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان طبس
۳۰ شهریور ماه ۹۹

نظر شما