شناسهٔ خبر: 42783461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش بستک:

اجرای طرح های پژوهشی و پرورشی دانش آموزان پژوهشگر در سطح مدارس امری ضروری است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: برای کیفیت بخشی به آموزش، اجرای طرح های پژوهشی و پرورشی دانش آموزان پژوهشگر در سطح مدارس امری ضروری است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، غلامحسین عابری در نشست کارگروه کمیته پژوهش با اشاره به لزوم برنامه ریزی صحیح و بررسی راهکارهای عملی برای علاقمندان به امر تحقیق و پژوهش، افزود: انجام فعالیت های علمی و سوق دادن معلمان و دانش آموزان در مدارس به سمت پژوهش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با تأکید بر اجرای طرح های پژوهشی و پرورش دانش آموزان پژوهشگر در سطح مدارس، اضافه کرد: هدایت و حمایت معلمان و دانش آموزان به امر تحقیق و پژوهش جهت شرکت در جشنواره ها و المپیادهای علمی زمینه شکوفایی و خلاقیت جامعه علمی این شهرستان را فراهم می نماید. وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت پژوهش سرای دانش آموزی بستک، گفت: پژوهش سرا با ظرفیت های بالقوه خود و حمایت دستگاه های اجرایی مربوطه می تواند مکانی برای شکوفا شدن دانش آموزان مستعد در زمینه پژوهش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، غلامحسین عابری در نشست کارگروه کمیته پژوهش با اشاره به لزوم برنامه ریزی صحیح و بررسی راهکارهای عملی برای علاقمندان به امر تحقیق و پژوهش، افزود: انجام فعالیت های علمی و سوق دادن معلمان و دانش آموزان در مدارس به سمت پژوهش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با تأکید بر اجرای طرح های پژوهشی و پرورش دانش آموزان پژوهشگر در سطح مدارس، اضافه کرد: هدایت و حمایت معلمان و دانش آموزان به امر تحقیق و پژوهش جهت شرکت در جشنواره ها و المپیادهای علمی زمینه شکوفایی و خلاقیت جامعه علمی این شهرستان را فراهم می نماید.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت پژوهش سرای دانش آموزی بستک، گفت: پژوهش سرا با ظرفیت های بالقوه خود و حمایت دستگاه های اجرایی مربوطه می تواند مکانی برای شکوفا شدن دانش آموزان مستعد در زمینه پژوهش شود.

نظر شما