شناسهٔ خبر: 42765589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه پیروزی‌های سایپا، فولاد، شهرداری ارومیه و سپاهان در لیگ برتر والیبال

تهران- ایرنا- تیم‌های سایپا، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و سپاهان به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر والیبال دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران امروز (یکشنبه) بابرگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد. شهرداری قزوین، خاتم اردکان، شهداب یزد، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان در مسابقات امروز به پیروزی رسیدند.

یکی از حساس‌ترین و زیباترین مسابقات هفته در ورامین برگزار شد؛ جایی که شهداب یزد با نتیجه سه بر ۲ مقابل شهرداری به پیروزی رسید. ست‌های اول و سوم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری ورامین رقم خورد اما شهداب در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد تا برنده این مسابقه حساس باشد. رضا عابدین مدافع میانی شهداب در این بازی و به خصوص امتیازات پایانی ست پنجم نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

سایپا در این هفته هم به یک پیروزی سه بر صفر رسید. شاگردان مصطفی کارخانه در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ راه‌یاب ملل کردستان را شکست دادند. راه‌یاب هم سومین باخت سه بر صفر خود را تجربه کرد.

شهروند اراک سرانجام در هفته سوم، نخستین بازی خود را برگزار کرد اما در خانه خود با نتیجه سه بر صفر مقابل خاتم اردکان باخت. امتیازات سه ست این بازی هم مانند مسابقه سایپا و راه‌یاب رقم خورد.

در یکی از دیگر مسابقات حساس این هفته، سپاهان رده دومی با نتیجه سه بر ۲ هراز آمل را از پیش رو برداشت اما همان ۲ ست باخته و یک امتیاز از دست رفته باعث شد به رده چهارم سقوط کند. ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۳ به سود سپاهان رقم خورد اما هراز در ست‌های سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در این ست هم این شاگردان رحمان محمدی‌راد بودند که ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسیدند تا تیم اصفهانی در خانه خود بازنده نشود.

فولاد سیرجان در خانه خود سه بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد تا با ۹ امتیاز به رده دوم صعود کند. امتیازات سه ست ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۳۰ بر ۲۸ رقم خورد.

شهرداری ارومیه هم در دیداری حساس با نتیجه سه بر یک پیکان را از پیش رو برداشت و در رده سوم ایستاد. ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید و پیکان فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به برتری دست یافت.

شهرداری قزوین برای رسیدن به نخستین پیروزی این فصل خود کار سختی نداشت و در خانه خود با نتیجه سه بر صفر آذرباتری ارومیه را شکست داد. امتیازات سه ست ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری قزوین ثبت شد.

مسابقات هفته چهارم چهارشنبه ۲ مهر برگزار می‌شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته سوم

نظر شما