شناسهٔ خبر: 42743667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استارت عالی مهدی طارمی به روایت تصویر / مهاجم ایرانی میخ اول را محکم کوبید

علیرضا هاشمی

مهدی طارمی در اولین ساعات بامداد امروز برای اولین بار با پیراهن تیم جدید خود به میدان رفت. حضوری کوتاه که باعث شد پورتو به گل سوم دست پیدا کند

صاحب‌خبر -

مهدی طارمی که فصل قبل با پیراهن ریوآوه به عنوان مهاجمی گلزن در فوتبال پرتغال معرفی شد، با توجه به آمار خوبی که داشت در نهایت موفق شد با تیم مدعی و البته خوش نام پورتو به توافق برسد تا دور جدید بازی های خود در اروپا را با پیراهن این تیم آغاز کند.

به گزارش طرفداری، از روز گذشته فصل جدید فوتبال در پرتغال آغاز شد و ملی پوش ایرانی و تازه وارد تیم پورتو تنها یک دقیقه زمان لازم داشت تا بتواند در اولین دیداری که برای این تیم به میدان می رود، تاثیر خود را بر نتیجه دیدار بگذارد و بامداد امروز این اتفاق افتاد. اولین دیدار پورتو در حالی آغاز شد که نام مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران در میان 11 بازیکن اصلی پورتو دیده نمی شد تا به این ترتیب طارمی اولین بازی تیم جدیدش را از روی نیمکت آغاز کند.

در حالی که بازی با حساب دو بر یک به سود پورتو رو به پایان بود، سرمربی پورتو ترجیح داد تا مهاجم ایرانی خود را هم به میدان بفرستد. مهدی طارمی که در دقیقه 87 بازی به میدان آمد، یک دقیقه پس از ورود، یعنی در دقیقه 88 اولین دیدارش برای پورتو موفق شد با حرکت خود یک پنالتی برای تیمش به دست بیاورد که در نهایت گل سوم پورتو را به همراه داشت.

او با شیوه همیشگی خود پا به توپ خود را به محوطه جریمه حریف رفت و با کم شدن فاصله با مدافع حریف و قرار دادن پای تکیه گاه مقابل او باعث شد مدافع مورد نظر مجبور به خطا شود و داور نیز در سوت خود به نشانه پنالتی دمید و آلکس به مانند دومین گل پورتو باز هم پشت توپ ایستاد و توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند. این هنر و شگرد مهدی طارمی است که وقتی صاحب توپ می شود، با ورود به محوطه جریمه، با حرکت بدن مدافع مستقیم خود را فریب داده و ناگهان تغییر مسیر می دهد و از حریف پنالتی می گیرد.

مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی
مهدی طارمی مهدی طارمی

همچنین بخوانید:

سرجیو کونسیسائو: هوش مهدی طارمی چشمگیر است، به همین دلیل به دنبال او رفتم

تمجید هواداران پورتو از مهدی طارمی: او بسیار باهوش است

پورتو 3-1 براگا / مهدی طارمی و گرفتن پنالتی در اولین لمس توپ

نظر شما