شناسهٔ خبر: 42723389 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوک شاو: منچستریونایتد باید خودش را در بازار نقل و انتقالات تقویت کند

میلاد وفادار

شیاطین سرخ در تابستان امسال فقط دونی فن ده بیک را به خدمت گرفته اند ولی مدافع چپ تیم می گوید آن ها به ورودی های بیشتری نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

لوک شاو سران منچستریونایتد را به جذب بازیکنان جدید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تشویق کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، شکست 3-1 روز گذشته منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل کریستال پالاس ثابت کرد که تیم اوله گونار سولسشر کامل نیست و باید تقویت شود. در حالی که خریدن یک وینگر راست اولویت شیاطین سرخ محسوب می شود، آن ها به فکر جذب یک مدافع میانی و یک مدافع چپ هم هستند. شاو پس از بازی روز گذشته گفت:

ما تیم خیلی خوبی داریم ولی شخصا معتقدم برای تقویت کردن تیم به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. این می تواند به ما کمک کند. وقتی می بینیم تیم های دیگر چطور خودشان را تقویت می کنند، متوجه می شویم برای ماندن در رقابت ما هم باید همین کار را انجام بدهیم. 

منچستریونایتد پس از شش سال، فصل را با باخت شروع کرد تا شاو بگوید: 

تقریبا همه چیز بد پیش رفت. از دید من پیش فصل خوبی نداشتیم و فقط یک هفته کنار هم بودیم. نتوانستیم آن طور که می خواستیم مهیای این بازی شویم. این نمی تواند یک بهانه باشد چون بازیکنان ما کیفیت لازم برای برنده شدن در چنین مسابقاتی را دارند اما آماده نبودیم و تنبیه شدیم. فصل جدید شروع شده است و ما باید سر حال باشیم. 

یونایتد در گام بعدی سه شنبه این هفته در لیگ کاپ برابر لوتون قرار می گیرد و سپس هفته آینده مهمان برایتون خواهد بود، پس فرصت زیادی برای حسرت خوردن وجود ندارد.

سه شنبه بازی بزرگی در پیش داریم؛ باید در آن برنده شویم و دوباره کنترل کار را به دست بگیریم. ابتدای فصل همیشه برای تعیین ادامه روند تیم در فصل اهمیت دارد.  

همچنین بخوانید:

 

نظر شما