شناسهٔ خبر: 4270772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مسببان جدايي کي روش در آينده چه جوابي به مردم خواهند داد

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: عجيب است که چطور بعضي افراد که تازه مسووليت گرفته اند حرف از اين مي زنند که تيم ملي و کي روش پايين تر از استانداردهايشان بوده است.

صاحب‌خبر -

هاشم بيک زاده در گفت و گو با فارس با تسليت درگذشت ميلاد اسلامي و حسين جوادي به خانواده و جامعه رسانه اي درباره عملکرد اين تيم چهار سال گذشته گفت: اگر مي خواهيم عملکرد تيم ملي را بررسي کنيم بايد روندي که طي شده را نگاه کنيم. اينکه جايگاه فوتبال ما در شروع اين زمان کجا بود و الان کجاست. شايد اگر چند سال قبل مي گفتيم که مي توانيم با تيمهاي بزرگ دنيا بازي کنيم و مقابلشان کم نياوريم مثل جوک بود اما الان مي‌بينيد که مي توانيم با نيجريه مساوي کنيم، با آرژانتين آن نمايش پرافتخار را به نمايش بگذاريم و شيلي را ببريم.
بيک زاده افزود: وقتي در فوتبال باشگاهي، سالهاست نتوانسته ايم به فينال ليگ قهرمانان برسيم و بازي با تيمهاي باشگاهي بزرگ دنيا براي همه ما مثل يک روياست اما مي توانيم پا به پاي تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي کنيم يعني اينکه تيم ملي بالاتر از استانداردهاي فوتبال ايران بازي مي کند. البته خدا شاهد است که اين حرف را به خاطر برد ديشب نمي زنم بلکه به روندي نگاه مي کنم که اين تيم با کار فني فعليش طي کرده است.
وي با بيات اينکه شخصيت اين تيم در فوتبال آسيا کم نظير است گفت: در استراليا که بوديم، يکي از برگزارکنندگان بازيها که از يوفا آمده بود به من گفت که نظم و شخصيت تيم ايران با تيمهاي مطرح اروپايي برابري مي کند. اين شخصيت چيزي نيست که يک روزه به آن رسيده باشيم و نبايد هم با يکسري تغييراتي که در بدنه اجرايي فدراسيون ايجاد شده آن را يک شبه خراب کنيم.
بيک زاده در ادامه گفت: عجيب است که چطور بعضي افراد حرف از اين مي زنند که تيم ملي و کي روش پايين تر از استانداردهايشان بوده است. اگر آقاي کفاشيان اين حرف را مي زد مي توانستيم قبول کنيم چون هم ايشان رييس فدراسيون است هم اينکه سالها در کنار کي روش بوده اما وقتي بعضي افراد که تازه مسووليت گرفته اند بدون اينکه از واقعيتهاي تيم ملي با خبر باشد، دست مي گذارند روي نقطه قوت فوتبال ايران اين ناراحت کننده است.
وي افزود: چطور مي شود با تيم و سرمربي که مردم عاشقانه دوستشان دارند چنين رفتاري انجام داد؟ وقتي آقاي رييس جمهور صحبت از اين مي کنند که تيم ملي با نمايش پرافتخارش 70 ميليون ايراني را خوشحال کرد، من نمي دانم صحبتهايي که انجام شده چه معنايي دارد. من اين حرفها را براي خوش آمد کي روش نمي گويم. او نيازي به حمايت من و امثال من ندارد اما مطمئن هستم اگر خدايي ناکرده تغييري بر خلاف خواست قلبي مردم ايجاد شود، مسببان اين موضوع در آينده جوابي براي افکار عمومي نخواهند داشت.

نظر شما