شناسهٔ خبر: 42703617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح منازل مددجویان در هفته دفاع مقدس/ سرکشی از ۴۰ خانواده شهدا و جانبازان

فرمانده سپاه ملایر از برگزاری 200 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و با اشاره به افتتاح منازل مددجویان در بخش سامن گفت: دیدار و سرکشی از ۴۰ خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی ظهر امروز در در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پیروزی ملت ایران در برابر دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی تنها با توکل بر خدا، ایمان، صبوری مردم و فداکاری شهدا و رزمندگان محقق شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ نابرابر دشمن علیه ملت ایران همه آحاد جامعه تلاش کردند و همه مردم در این صحنه حضور داشتند افزود: جوانانی که به جبهه‌ها اعزام می‌شدند در دامن شیرزنانی پروش یافته بودند که توانستند در برابر دشمن بعثی بدرخشند.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به ندای امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند افزود: ولایت و حضور رزمندگان در صحنه دفاع از دین و کشور دو عامل اصلی  موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت چهار دهه از دوران دفاع مقدس امروز باید برای نسل جدید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته تبیین و تشریح کنیم و ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بیان شود تصریح کرد: آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است.

حسینی  با اشاره به اینکه امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا می‌شود گفت: با توجه به وضعیت کشور و وجود ویروس بسیاری ار برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای ۲۰۰ برنامه شاخص و محوری در سطح شهرستان همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری دیگر نهادها و در شهر ملایر و بخش‌های تابعه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شعار محوری برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ما قوی هستیم» خواهد بود.

وی از افتتاح سومین مرکز شبیه‌سازی تیراندازی کشور در شهرستان ملایر طی این هفته خبر داد و افزود: افتتاح کارگاه اشتغالزایی در بخش جوکار از دیگر طرح‌های این هفته خواهد بود.

حسینی روایتگری و بیان خاطرات به صورت مجازی توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را را از برنامه‌های این هفته دانست و تصریح کرد: اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در بخش جوکار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر است.

وی در ادامه از غبارروبی گلزار شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: دیدار و سرکشی از ۴۰ خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از  توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان نیازمند همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این تعداد با کمک خیران  توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج جمع‌آوری شده و همزمان با آغاز سال تحصیلی توزیع می‌شود.

وی ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح منازل مددجویان در بخش سامن، افتتاح پایگاه بسیج و... را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری سه یادواره «آبروی محله» نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌ها در این هفته به شمار می‌رود.

حسینی خاطرنشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ادارات، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و برگزاری اردوی جهادی در بخش زند از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/89013

نظر شما