شناسهٔ خبر: 42696086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بشار رسن: التعاون را غافلگیر کردیم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برابر التعاون عربستان نظم خوبی در دفاع داشت و از ضدحملات استفاده کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: با حضور فیزیکی خود که باعث برتری ما شد، التعاون را غافلگیر کردیم. در دفاع خیلی منظم بودیم و به خوبی از ضدحملات خود استفاده کردیم. زمانی که به دوحه آمدیم، هدف ما کسب شش امتیاز از دو مسابقه اول بود و این همان کاری بود که انجام دادیم.

وی شرایط گروه A را با شکست الدحیل، پیچیده عنوان کرد و گفت: تمرکز ما باید روی مسابقه با الدحیل باشد و انتظار دیدار سختی داریم. آنها در بازی قبلی شکست خوردند و الان در خانه بازی می‌کنند. به هواداران قول می‌دهم که در دو بازی آینده نتایج مثبتی می‌گیریم؛ چون جاه‌طلبی و هدف ما، به پایان رساندن مرحله گروهی در صدر جدول است.

همچنین حسن کادش بازیکن تیم التعاون در گفت‌وگو با سایت AFC درخصوص این مسابقه تصریح کرد: گل زودهنگامی که در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم، روش بازی ما را خراب کرد. انتظار آن را نداشتیم و نتوانستیم با زدن گل تساوی، به یک امتیاز برسیم. این مسابقه الان تمام شده و هدف ما، بازگشتی خوب است. شرایط برای صعود ما پیچیده شده، اما تا زمانی که شانس داریم، تا پایان می‌جنگیم.

 

نظر شما