شناسهٔ خبر: 42691734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تبلیغات مناسب، کمکی موثر برای رونق دوباره سینماها

فاطمه توفیقی

مدیر امور سینمایی حوزه هنری زنجان گفت: سینما مکان عمومی و متعلق به همه مردم است.

صاحب‌خبر -

میثم زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت سینماهای استان، اظهار کرد: برای استقبال دوباره مردم از سینماهای استان، این بخش فرهنگی نیاز به تبلیغات مناسب دارد.

وی افزود: مردم زنجان همیشه در سینما حضور داشتند و استقبال خوبی نیز از اکران فیلم‌ها صورت می‌گرفت ولی بعد از شیوع ویروس کرونا به دلیل نبود تبلیغات مناسب و اطلاع نداشتن بیشتر مردم از بازگشایی این اماکن، استقبال از این مکان‌ها کم شده ‌است.

این‌ مسئول با بیان اینکه شهرداری و صدا و سیمای مرکز زنجان نیز می‌توانند به انجام تبلیغات درست برای سینماها بپردازند، تصریح کرد: سینما مکان عمومی و برای کل مردم است و همه پروتکل‌ها مانند ضدعفونی سالن و رعایت فاصله در سینماهای استان انجام می‌شود که انجام تبلیغات مناسب می‌تواند باعث کاهش ترس مردم شده و مردم دوباره از سینماها استقبال کنند.

زنجانی با اشاره بر اینکه حفظ و نگه‌داری سینما هزینه بالایی دارد، ادامه داد: از لحاظ مالی نیز ضرر و زیان زیادی بر سینماهای استان وارد شده و برخلاف تلاش‌ها، شاهد تعدیل نیرو نیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع‌مقدس نیز اکران فیلم‌هایی با این موضوع در سینما خواهد بود، خاطرنشان کرد: در سینماهای استان همواره فیلم‌های به‌روز اکران می‌شود و مردم با خیال راحت می‌توانند در سینماها حضور داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما