شناسهٔ خبر: 42688106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی التعاون: پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان، گفت: پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما بود و در طول مسابقه اجازه نداد حتی یک موقعیت هم روی دروازه‌اش خلق کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماتریس کارتیرون سرمربی فرانسوی که به تازگی هدایت التعاون را به عهده گرفته است، پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد خوبی در این بازی نداشتیم و می توانم بگویم که بد بازی کردیم چرا که حتی یک موقعیت هم روی دروازه پرسپولیس نتوانستیم ایجاد کنیم و از طرفی حریف هم عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و تیم خوبی نشان داد چراکه ما را کامل با تدابیری که اندیشیده بود عقب نگه داشت و اجازه نداد که در طول ۹۴ دقیقه حتی یک موقعیت هم داشته باشیم. این تیم بهتر و لایق پیروزی بود. از طرفی ما مقابل تیمی که از ما بهتر بود نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و کاملا ناهماهنگ بودیم.

سرمربی جدید تیم التعاون در مورد حضورش در این تیم عربستانی خاطر نشان کرد: دوست نداشتم سرمربی تیمی مانند الزمالک باشم که به شکل ناخوشایندی بیرونم کنند. در قراردادم با تیم قبلی بندی وجود داشت که می توانستم جدا شوم و با فعال کردن آن بند قراردادم را فسخ و به التعاون آمدم.

وی اضافه کرد: قراردادم با التعاون ۲ ساله است و سرمربیگری در این تیم برایم یک چالش جدید و خوب بود. امیدوارم بتوانم شرایط را تغییر و اوضاع التعاون را سر و سامان دهم.

تیم فوتبال تعاون عربستان در دو بازی متوالی در هفته های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نظر شما