شناسهٔ خبر: 42679723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش نام مازندران در جشنواره خدمت

کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: رتبه سوم جشنواره خدمت به مازندران رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سهیل صالحی کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران در گردهمایی آموزشی و توجیهی مسئولان کانون‌های موضوعی، تخصصی و محلی دفتر مرکزی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آمل  تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را یک هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و گفت: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.

او  از اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگو‌ها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.

صالحی ادامه داد: خادمیاران افتخاری امام رضا (ع) به نیت امام مهربانی‌ها و باهدف ترویج سیره منور رضوی به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند.

او گسترش سبک زندگی رضوی را مهم‌ترین وظیفه خادمیاران رضوی در سراسر مازندران طریق الرضا (ع) دانست و افزود: خدمت به محرومان و مستمندان همواره بخشی از سیره حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) بوده و در این خصوص شایسته است همه شیعیان و محبین آن حضرت انفاق و دستگیری از محرومان را جزء مهمی از سبک زندگی خود قرار دهند.

صالحی با بیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن‌الحجج (ع) در شهرستان‌ها و روستا‌های استان خدمات در خور تحسینی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند، گفت: در ایام کرونایی خادمیاران برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس خدمات شایسته‌ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم در کارنامه خدمتی خود ثبت و درج کردند.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران به فداکاری‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی نیز در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوار‌های بی‌بضاعت تلاش و همتی مضاعف داشتند.

انتهای پیام/ س

نظر شما