شناسهٔ خبر: 42675016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رای دادگاه به نفع لیونل مسی/ پول های این بازیکن از کجا می آید؟

صاحب‌خبر -

مسی / به گزارش رکنا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در سال ۲۰۱۱ یک برند لباس ورزشی به نام خود ثبت کرد. به همین دلیل شرکت "ماسی" اسپانیا به دلیل شباهت زیاد نام خود به ستاره بارسلونا از او شکایت کرد.

به همین دلیل دادگاه، درخواست تجدید نظر علیه این بازیکن را که توسط کمپانی تولید لباس دوچرخه سواری "ماسی" مطرح شده بود را امروز رد کرد.

کمپانی اسپانیایی تولید لباس دوچرخه سواری استدلال کرده بود که نام "مسی" بیش از اندازه شبیه اسم این کمپانی "ماسی" است و باعث سردرگمی مردم می‌شود. دیوان دادگستری اروپا گفته که شهرت مسی تفاوت فاحشی بین این بازیکن و کمپانی تولید البسه دوچرخه سواری ایجاد می‌کند. مسی ۳۳ ساله تاکنون ۶ بار به عنوان بهترین فوتبالیست جهان انتخاب شده است.

مسی از کجا پول درمی‌آورد؟

مسی یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال در حال حاضر است و نقش تبلیغات چشمگیر در این میان کاملاً مشخص است. این فوق‌ ستاره آرژانتینی سالانه ۳۲ میلیون دلار از تمام فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش دریافت می‌کند. یکی از بزرگترین قراردادهای همکاری او با آدیداس است.

مسی پول زیادی را در تجارت صرف کرده و این، ثروت او را دائما افزایش می‌دهد. او همچنین قرار است از اواخر امسال یک پارک تفریحی خاص را در چین افتتاح کند. او به بخش هتلداری هم وارد شده و یک هتل چهار ستاره در شهری ساحلی در نزدیکی بارسلونا به ارزش ۲۸.۳ میلیون یورو خریده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما