شناسهٔ خبر: 42672256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل آغاز می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از آغاز عملیات فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در آینده نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جریان دیدار با نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اظهارداشت: فاز اول این پروژه بزرگ به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در ۵۴۰ تختخواب طراحی شده و در هفته‌های آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری محل آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تا برگزاری جلسه آینده زمین موردنظر تحویل پیمانکار و طرف مقابل قرارداد خواهد شد، افزود: از هفته آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری انجام می‌شود و همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد شروع عملیات این پروژه خواهیم بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای تهاتر و تامین اعتبار قرارگاه خاتم باید برآورد هزینه اولیه کند و تا سه ماه آینده قسمتی از قرارداد با پیگیری استانداری اردبیل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز اردبیل به این بیمارستان ضرورت دارد، افزود: با تاسیس و تجهیز این بیمارستان نیروی انسانی متخصص لازم نیز جذب می‌شود و تا حدودی نیاز مردم استان به بخش درمان برآورده خواهد شد.

بهنامجو با بیان اینکه نقشه‌های طراحی شده با پیگیری‌های استانداری و علوم پزشکی تایید می‌شود، گفت: نواقص نقشه در تهران بررسی شده و مشکلات موجود نیز بر طرف شده است و با آغاز عملیات این پروژه مشکلات و موانع احتمالی مرحله به مرحله تعدیل و حل می شود و موانع بودجه‌ای با پیگیری مجدانه حل می‌شود.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال حاضر ۶ پروژه مشابه در سطح کشور اجرا می‌کند و در انجام پروژه‌های عمرانی ثابت کرده‌اند که طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پروژه خود را تکمیل و تحویل می‌دهند.

نماینده قرارگاه خاتم و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه در رابطه با پیش‌نویس قرارداد و نحوه اجرای پروژه دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

نظر شما