شناسهٔ خبر: 42546839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیروزی: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی از جمله هیات‌های افتخار‌آفرین این استان در کشور است

جلسه تخصصی کمیته‌های هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با حضور ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی از جمله هیات‌های افتخارآفرین این استان در کشور است.

وی در ادامه گفت: علاقه شدیدی نسبت به رشته تکواندو دارم، چرا که در این رشته ورزشی نظم، انضباط،ادب و مرام ورزشکاری هست و هرکسی که در خصوص این رشته ورزشی سوالی از من بپرسد ورزش تکواندو را توصیه خواهم کرد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان یادآور شد: یکی از ساده‌ترین، مفیدترین و ارزشمندترین روش‌ها در مقابل با ویروس کرونا ورزش کردن هست و سعی داریم همه را به سمت و سوی ورزش دعوت کنیم، چرا که تکواندو هم از جمله رشته‌های ورزشی هست که با ترویج آن در پارک‌ها، مدارس می‌تواند علاقمندان زیادی را جذب نماید و این کار تاثیر زیادی در پیشرفت رشته تکواندو خواهد داشت.

فیروزی در پایان گفت: موضوع بسیار مهم، استعدادیابی در ورزش و بررسی و پیدا کردن تکواندوکاران نخبه و سرمایه‌گذاری بر روی آنها در راستای قهرمانی‌های بیشتر و دعوت از آنها به تیم ملی تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزش استان خواهد داشت.

رنجبرپور: کمال قدردانی از همه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو را دارم
رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، گفت: از همه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو در رسیدن به اهداف عالیه این هیات نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 جعفر رنجبرپور در مراسم معارفه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو استان گفت: از همه مسوولان کمیته‌های هیات تکواندو  که در راستای پیشبرد و پیشرفت همه‌جانبه برای رسیدن به اهداف عالی تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی افزود: شما عزیزان هر کدام مسوولیت‌های بزرگی را در سبک‌های هیات تکواندو استان دارید و انتظار می‌رود با هم‌فکری و نکته نظرات خود در بسط گسترش توسعه ورزش همگانی و قهرمانی همچنین آموزش نقش مهمی ایفا نمایید.

انتهای پیام//س

نظر شما