شناسهٔ خبر: 42541546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شليک موفق موشک ساحل به درياي قادر در رزمايش ارتش

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- موشک کروز ساحل به دریای قادر در مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش با موفقیت علیه اهداف سطحی شلیک شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، در مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش، عملیات انهدام یگان‌های سطحی و شناوری دشمن با شلیک موشک کروز قادر تمرین شد.
در این مرحله از رزمایش موشک کروز قادر با شلیک از سایت‌های موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی ارتش، شناور هدف در فاصله بیش از 200 کیلومتری را با موفقیت مورد اصابت قرار داد.
سخنگوی رزمایش ذوالفقار 99 ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با در اختیار داشتن طیف متنوعی از موشک‌های کروز دریایی در برد‌های مختلف، توانمندی اجرای آتش موثر موشکی از سایت‌های موشکی ساحل به دریا و همچنین یگان‌های سطحی و زیرسطحی را دارد.
امیر دریادار دوم شهرام ایرانی ادامه داد: موشک‌های کروز دریایی که امروز در اختیار ارتش قرار دارد، از قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله سرجنگی موثر با قدرت انفجار بالا و اجرای عملیات در محیط جنگ الکترونیک برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه امروز سامانه‌های موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی ارتش در سرتاسر سواحل جنوبی کشور مستقر هستند، گفت: با رونمایی از موشک کروز دریایی با برد بلند جهش قابل توجهی در توان موشکی ارتش و دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران ایجاد خواهد شد.

نظر شما