شناسهٔ خبر: 42503008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل: با همت غیورمردان عرصه کار و کارگری از جنگ اقتصادی عبور می‌کنیم

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با همت غیورمردان عرصه کار و کارگری از جنگ اقتصادی عبور می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در دیدار با مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان در تلاشند از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، کشور نیازمند همت غیورمردان عرصه کار و کارگری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) افزود: با هم‌افزایی هرچه بهتر و بیشتر مابین، می‌توان برای غلبه بر مشکلات موجود راه ‌حل‌های یکپارچه‌ای ارائه کرد تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تولید و صنعت کشور باشیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت اجرای تفاهم‌نامه‌های موجود خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج استان، احداث پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرک‌های صنعتی است که تلاش می‌شود با احداث این پایگاه‌ها، تاثیر مثبتی بر روند تولید کشور داشت.

وی احداث مسجد در کنار پایگاه مقاومت بسیج در شهرک صنعتی اردبیل 2 را ایده‌ای بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: احداث مسجد در کنار این پایگاه می‌تواند سبب هم‌افزایی هرچه بیشتر واحدهای تولیدی با سازمان بسیج استان شود.

عبدی افزود: عملیات اجرایی همزمان احداث پایگاه مقاومت بسیج ، مرکز فرهنگی و مسجد شهرک صنعتی اردبیل 2 در زمینی با مساحت 500 هکتار در آینده‌ای نزدیک با مشارکت سازمان بسیج استان و واحدهای تولیدی در این شهرک آغاز خواهد شد.

محمد اهلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: برای احداث پایگاه مقاومت و مراکز فرهنگی، زمین رایگان در اختیار بسیج قرار داده می‌شود.

وی ضمن تاکید بر نقش مهم بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال، از آمادگی این شرکت برای همکاری همه‌جانبه با بسیج استان خبر داد و گفت: نقش بسیج در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی نظام بسیار مهم و حیاتی است که در این راستا، شرکت شهرک های صنعتی آماده هرگونه همکاری با سازمان بسیج استان است.

اهلی بر نقش مهم صاحبان صنایع در خدمت به نظام و توسعه صنعتی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: امروز به جهت ظرفیتی که در بخش صنعت وجود دارد، واحدهای تولیدی می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و ایجاد مراکز کار و تولید، کمک شایانی به پیشرفت کشور کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در راستای انجام این فرمان رهبری، بسیجیان کارگر وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند؛ چرا که با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، با کار و تلاش مضاعف و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، می‌توان در عرصه کار و تولید بر مشکلات اقتصادی کشور غلبه کرد و زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بسیج گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری زمین به سازمان بسیج کارگری برای احداث و راه‌اندازی مراکز پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل است.

انتهای پیام/132/ش

نظر شما