شناسهٔ خبر: 42461545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصفیه‌خانه فاضلاب شهری مشگین‌شهر تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: تکمیل فاضلاب مشگین‌شهر و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی این شهرستان در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

اکبر صمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین‌شهر اظهار کرد: تکمیل فاضلاب مشگین‌شهر و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی شهرستان مشگین‌شهر در دست اقدام است.

وی افزود: در این راستا طی جلسه‌ای در کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مشگین‌شهر با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و آب و فاضلاب استان اردبیل، معاونت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: در این جلسه در خصوص اعتبارات و نحوه جذب این منابع از ردیف‌های ملی و اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای استانی سهم شهرستان مشگین‌شهر و چگونگی تخصیص آن، بحث و بررسی انجام پذیرفت.

پمپاژ آب فاضلاب تصفیه شده به روستای بارزیل انجام می‌شود

صمدی با اشاره به معضل استفاده از فاضلاب تصفیه نشده برای کشاورزی در روستای بارزیل بخش مرکزی مشگین‌شهر بیان کرد: در جلسات شورای سلامت و شورای آب استان و کارگروه‌های مختلف شهرستان مشگین‌شهر پیگیری شده است تا اعتبارات لازم جهت احداث ایستگاه پمپاژ آب فاضلاب تصفیه‌خانه شهری فراهم گردد تا کشاورزان در این مسیر از آب فاضلاب تصفیه شده جهت آبیاری زمین‌های کشاورزی و زراعی خود بهره گیرند.

وی تصریح کرد: هر سال مبالغی برای خریداری لوله‌های پمپاژ آب فاضلاب تصفیه شده تخصیص می‌یابد تا از آب فاضلاب خام به هر نحو ممکن استفاده نشود.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۲/

نظر شما