شناسهٔ خبر: 42396941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قابل توجه مودیان بوشهری؛

فردا، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار است

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: با توجه به تمدید دو ماهه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، فردا (شنبه ۱۵ شهریور) آخرین مهلت ارائه اظهارنامه دوره بهار ۹۹ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا احمد پری مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی و با تصویب ستاد ملی کرونا، موعد‌های مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی و رسیدگی‌های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شد.

او ادامه داد: با توجه به  اینکه در قانون مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هر فصل، ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مشخص شده است با تمهیدات ستاد ملی کرونا این مهلت تا ۱۵ شهریور تمدید شد و بر همین اساس مودیان، تا فردا مهلت دارند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را با مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی www.evat.ir به صورت الکترونیکی تسلیم و مالیات متعلق خود را پرداخت کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر عنوان کرد: فعالان اقتصادی در صورت ارائه نکردن اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، مشمول جرائم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما