شناسهٔ خبر: 42358171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور پهلوانان و قهرمانان ورزش بسیج انجام شد؛

آغاز طرح جهادی پویش اهدای خون در مازندران

کاظم غفارپور از اجرای طرح جهادی پویش اهدای خون به مدت ۱۰ روز در مازندران ویژه جامعه بسیج ورزشکاران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طرح جهادی پویش اهدای خون جامعه ورزش بسیج استان مازندران سه شنبه شب با حضور پهلوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت های ورزش بسیج به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در مرکز انتقال خون استان مازندران برگزار شد.
 
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در حاشیه طرح پویش اهدای خون ورزشکاران بسیجی ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه گفت: حضور آحاد مردم جهت کمک به نیازمندان جامعه ورزشکاران را بر آن داشت که برای اهدای خون در قالب کمک های مومنانه به بیماران نیازمند، اقدام کنند.

کاظم غفارپور افزود:امروز تعدادی از ورزشکاران پهلوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت های ورزش بسیج به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در مرکز انتقال خون استان مازندران  حاضر شدند تا با اهدای خون به بیماران نیازمند حیات دوباره ببخشند.

غفارپور در ادامه با اعلام اینکه جامعه ورزشکاران بسیج استان مازندران به مدت 10 روز در سطح شهرستان ها کمک های مومنانه خود را در قالب اهدای خون ، به نیازمندان اهدا خواهند کرد، گفت: بسیج در همه جا میدان دار و پیشگام است و در این مقوله هم سعی شد بسیجیان ورزشکاران در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون مازندران نیز با قدردانی از ورزشکاران بسیجی در طرح  اهدای خون به بیماران نیازمند، گفت: ورزشکاران بسیجی و آن کسانی که در جامعه الگو هستند، با اهدای خون خود باعث تداوم حیات هم وطنان شدند.

ذوالفقار تقوی بابیان اینکه اهدای خون از ضروریات زندگی است، افزود:  اگر نیاز بیماران در زمینه خون و فرآوردهای خون را برآورده نکنیم، حیاتشان به مخاطره میافتد.لذا باید اهدای خون مستمر باشد چرا که  فرآوردهای خونی طول عمر موقتی دارند.

تقوی با تاکید بر اینکه باید این رشادتها  تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد:بسیجیان خوب کشور و ورزشکاران بسیجی که  الگو  هستند، همیشه در خط مقدم خدمت به هموطنان بوده تا بتوانند گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

نائب رییس هیئت تیراندازی و دارت بسیج سپاه کربلا نیز گفت:در ایام کرونا و نیاز بیماران ، اقدام به اهدای خون کردیم .

مریم سعادتی با اشاره به اینکه  همان طوری که ورزشکاران  توانستند در عرصه های ورزشی مدال های رنگارنگ بگیرند امروز هم مدال دیگری به ارمغان آوردند، افزود:  وظیفه دانستیم نیاز بیماران را در تامین خون، برآورده سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما