شناسهٔ خبر: 42335858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ابوترابی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد:

جمع آوری 200 امضا برای شکایت از «زنگنه» و «آخوندی»

موج نیوز

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس از جمع آوری 200 امضا از سوی نمایندگان جهت شکایت از وزیر نفت خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به امضاهای جمع آوری شده از سوی نمایندگان جهت شکایت از وزیرنفت، اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۰۰ امضا از سوی نمایندگان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: این شکایت براساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس صورت گرفته و به همین دلیل نمایندگان شکایتی را از وزیر نفت تنظیم کردند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس تصریح کرد: عمده‌ترین و مهم‌ترین دلیل شکایت نمایندگان مجلس از آقایان زنگنه و آخوندی که بیش از 200 تن از نمایندگان آن را امضا کرده‌اند، به دلیل "ترک فعل" و "اموال نامشروع" بوده است.

ابوترابی با تأکید بر اینکه طبق قانون باید سالانه یک میلیون مسکن ایجاد شود، گفت: ترک فعل‌ آقای آخوندی در زمان تصدی وزارت راه و شهرسازی و عدول از قانون موجب شد تا به واسطه آن خیل عظیمی از مردم بلاتکلیف بمانند و مردم امروز با بحران اجاره مسکن و قیمت‌های نجومی مسکن روبه‌رو شده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به شکایت نمایندگان مجلس از زنگنه وزیر نفت، تصریح کرد: علی‌رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از خام‌فروشی نفت، آقای زنگنه به صراحت اعلام می‌کرد که اعتقادی به ایجاد پالایشگاه ندارد.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های حقوقی برای شکایت از زنگنه و آخوندی انجام شده و این نامه را تقدیم آیت‌الله رئیسی رئیس قوه‌قضائیه کرده‌ایم.

نظر شما