شناسهٔ خبر: 42228353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کردستان: استفاده از نیروهای بومی اولویت دولت است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استفاده از نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی از برنامه‌های با اولویت دولت در این استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال عصر سه‌شنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های هفته دولت در دیواندره اظهار داشت: مهمترین مزیت هر منطقه نیروهای جوان آن هستند و مجموعه دولت نیز بدنبال استفاده از این نیروها در پست‌های مدیریتی است.

وی به عملکرد دولت در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید سرافراز و کنگره مشاهیر کرد جزء بهترین برنامه‌های فرهنگی استان بود که بازتاب خوبی در کشور داشت.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان به سفر مسوولین کشوری به استان اشاره کرد و یادآور شد: پارسال ۱۲۵ مورد سفر مسوولان رده بالای کشور به کردستان برای بازدید و برطرف کردن مشکلات انجام شد.

خوش اقبال در خصوص ایجاد سمن ها در استان تاکید کرد: سال ۹۶ تعداد سازمان مردم نهاد استان ۴۵ مورد بود که این آمار اکنون به ۶۰۰ مورد رسیده که رشد ۱۵ برابری داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه راه ۳۹۰ میلیارد تومان به راه آهن سنندج به همدان، آماده سازی ۲۰ کیلومتر گردنه صلوات اباد با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اعتبار مناسبی هم به جاده سنندج به مریوان که اولویت دولت بود اختصاص یافت که کمک خوبی بوده است.

خوش اقبال گفت: سالن ۶ هزار نفری شهر سنندج با تلاش دولتمردان تکمیل و بزودی افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما