شناسهٔ خبر: 42219328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرزداران کرمانشاه بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از کشف 8 میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه، سردار یحیی الهی با اعلام این خبر گفت: مرزداران سخت کوش  با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی مناسب و با کسب اطلاعات موثق از قصد قاچاقچیان در ورود کالاهای ضدفرهنگی و قاچاق به داخل کشور پس از اجرای ساعت‌ها کمین هدفمند، با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش‌ دقیق و بررسی تحرکات منطقه توانستند در عملیات‌هایی موفقیت‌آمیز بیش از 8 میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کنند.

وی ادامه داد: ۵۳ دستگاه تلویزیون، دو دستگاه بی.سیم دستی، ۴۸ دستگاه لوازم خانگی (آبمیوه‌گیری، چای‌ساز، همزن‌برقی)، 410 ثوب البسه، چهار رأس گوساله، ۲۴۰ قطعه جوجه بوقلمون، ۲۲۰ کیلوگرم گردو و ۷۲۰ لیتر سوخت را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: قاچاقچیان باید بدانند که مرزداران این استان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرزهای غربی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند کرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر حمایت از کالا و تولیدات ایرانی و مبارزه بی امان با قاچاق کالا، گفت: مرزداران این فرماندهی بصورت شبانه روزی برای حفظ و حراست از مرزهای میهن عزیزمان تلاش می کنند. حفظ نظم و امنیت در مرز و رسیدگی به وضعیت مرزنشینان از وظایف ذاتی ما مرزداران است و تمام سعی و تلاش مجموعه مرزبانی کمک به مردم مرزنشین و همراهی با آنان است.

انتهای پیام/پ

نظر شما