شناسهٔ خبر: 42026812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حریق میانکاله بعد از گذشت 18 ساعت| شعله‌های آتش همچنان زبانه می‌کشد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: حریق در تالاب میانکاله از ساعت دو بامداد امروز آغاز شد و طی این مدت شاید ده‌ها بار آتش را مهار کردیم اما آتش دوباره باتوجه به وزش باد شعله‌ور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بامداد امروز بود که زبانه‌های آتش در تالاب میانکاله شعله‌ور شد و طی این مدت همچنان این تالاب در آتش می‌سوزد.

حدود 18 ساعت است که میانکاله در آتش می‌سوزد و در این مدت شاید ماموران محیط زیست و منابع طبیعی و سایر ارگان‌ها ده‌ها بار آتش را مهار کرد ولی وزش باد دوباره آتش را شعله‌ور کرد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت حریق در تالاب میانکاله، اظهار کرد: حریق در تالاب میانکاله از ساعت دو بامداد امروز آغاز شد.

مسلم آهنگری افزود: طی این مدت شاید ده‌ها بار آتش را مهار کردیم اما آتش دوباره باتوجه به وزش باد شعله‌ور شد.

وی بیان کرد: طی این مدت محیط بانان محیط زیست، ماموران منابع طبیعی ، ماشین‌آلات راه و سایر دستگاه‌ها در منطقه حضور دارند و در زمینه مهار حریق فعال هستند ولی آتش پس از مهار دوباره زبانه می‌کشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: درخواست حضور بالگرد را در منطقه کردیم که توسط مدیریت بحران درحال برنامه‌ریزی است.

آهنگری خاطرنشان کرد: وسعت حریق هنوز برآورد نشده است ولی آتش از چند منطقه شعله‌ور شده و همچنان گونه‌های تمشک، سازیل و انار در آتش می‌سوزند.

به گزارش فارس، براساس آخرین گزارش‌ها وسعت حریق از 200 هکتار گذشته باشد اما باید منتظر مهار حریق باشیم.

انتهای پیام/86034/ع/ر

نظر شما