شناسهٔ خبر: 41980822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس انجمن نمایش شهرستان ری معرفی شد

خبرگزاری بسیج: در نشستی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، «شهاب راحله» نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در پی انتخابات هیئت رئیسه انجمن نمایش شهرستان ری با حضور گروه های ثبت شده نمایش، شهاب راحله به عنوان رئیس، مجید قربانی به عنوان خزانه دار و عضو هیات رئیسه و علی خوشگفتار به عنوان عضو هیات رییسه برای دو سال  سکان هدایت انجمن نمایش ری را به عهده گرفتند که احکام آنان صادر و در نشست یادشده اعطا شد.

پیش از این «حمیدرضا صفار» به مدت 13 سال مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری را بر عهده داشت که از خدمات وی نیز با حضور جمعی از هنرمنان نمایش، تجلیل شد. «صفار» اکنون مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های استان تهران است.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست یادشده ضمن تشکر از خدمات مسئول سابق انجمن نمایش گفت: هنرمندان نمایش شهرستان ری طی سالیان متمادی در جشنواره های مختلف استانی و کشوری، مقام های ارزینده ای کسب کرده اند و این افتخار با مدیریت مناسب و همکاری تمامی هنرمندان برای شهرستان ری به ارمغان آمد.

 شهاب راحلهوی «نمایش» را از جمله هنرهای تاثیرگذار و ماندگار در تمامی عرصه ها توصیف کرد و افزود: اگر برای رفع بسیاری از معضلات و یا تقویت ظرفیت های اجتماعی از هنر نمایش بهره گیری شود، تاثر اجتماعی آن ماندگار تر و عمیق تر خواهد بود.

 

نظر شما