شناسهٔ خبر: 41980661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

خدا را شکر که هنوز کار ما به پفک و چیپس نرسیده است

رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند

صاحب‌خبر -



مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح روز جمعه میهمان برنامه ورزش و مردم بود و درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم اظهار داشت: «برانکو یکی از مربیان زحمتکش پرسپولیس بوده است. متأسفانه پول او در زمانی که باید پرداخت می‌شد، پرداخت نشده است. باید مدیران وقت جواب این موضوع را بدهند اما چیزی که من می‌دانم، در آن زمان می‌توانستند پول او را پرداخت کنند ولی این کار را نکردند. ما تاکنون 60 درصد از 860 هزار یورو طلب برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده‌ایم. هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداریم. اگر برانکو همکاری می‌کرد، یک دلار هم جریمه نداشتیم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازداشت یکی از معاونان این باشگاه گفت: «از روز اولی که آمدیم بحث مبارزه با فساد را در نظر گرفتم و همه مدیران باید پاسخگو به مردم باشند. من این موضوع را اعلام کردم و اعتقاد دارم همه مسئولان حتی مدیران قبلی باید پاسخگو باشند. ما حتی در ماجرای بازداشت یکی از مسئولان باشگاه نامه زدیم که باید حق و حقوق پرسپولیس برگردد. هیچ مشکلی با این موضوع نداریم و باید همه چیز مشخص شود. مخصوصاً گزارش‌های مالی را همه باید بدانند. من ممنونم از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که ورود کردند که البته باید زودتر از اینها ورود می‌کردند. »    
او درباره حواشی ایجاد شده در جشن قهرمانی پرسپولیس و موضوع پاسکاری او و سیدجلال حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی اظهار داشت: « وقتی جام را به سیدجلال دادند، من به او تبریک گفتم و ایشان هم احترام گذاشت و جام را به من داد. از سیدجلال تشکر می‌کنم. ایشان کاپیتان متین و بااخلاق پرسپولیس است. ما به وجود ایشان افتخار می‌کنیم. او به من احترام گذاشت و برای لحظه‌ای جام را به من داد که من هم سریعاً به خودش بازگرداندم.»
رسول پناه درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس هم با اسپانسر استقلال به توافق رسیده و قرار است محصولات این شرکت با دو رنگ قرمز و آبی عرضه شود، ابراز داشت: «خدا را شکر می‌کنیم که هنوز کار ما به پفک و چیپس نرسیده است (با خنده). محصولات مینو اصالتاً قرمز‌ رنگ است و دیگر نیازی نیست تغییر رنگ پیدا کند. صحبت‌هایی شده است و امیدواریم با عنوان اسپانسر جدید، با این شرکت کار کنیم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بحث تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی، بشار رسن و جدایی کریم باقری افزود: «رسن یکی از بازیکنان محجوب ماست و پرسپولیسی تیر است، ولی متأسفانه از مدیران قبل بدقولی‌هایی دیده و ناراحت بود. ما از مطالبات این فصل رسن بیش از 90 درصد را پرداخت کردیم و بزودی با او قرارداد می‌بندیم و مشکلی نیست. ما اصل را روی این گذاشته‌ایم که شاکله تیم را حفظ کنیم. به جز علیپور، بشار و چند بازیکن دیگر بقیه بازیکنان ما قرارداد دارند و ما به تعهدات‌مان عمل کردیم و انتظار داریم آنها هم به تعهدات‌شان عمل کنند. در مورد قرارداد بازیکنان، یکسری بندها وجود دارد که من مخالف آن بودم، ولی چه کار کنیم که این بندها وجود دارد که برخی از بازیکنان با پرداخت 300 یا 400 هزار دلار می‌توانند جدا شوند. ما مخالف جدایی کریم باقری هستیم. ایشان متعلق به پرسپولس است و قرارداد دارد.»

نظر شما