شناسهٔ خبر: 41956254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ میلیارد ریال برای آسفالت راه روستای مرادآباد روانسر هزینه شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر گفت: برای بهسازی و آسفالت راه دسترسی به روستای «مرادآباد» این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.

صاحب‌خبر -

محمد فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طول راه دسترسی به روستای مرادآباد سه کیلومتر است و عملیات آسفالت آن از روستای «بناوچ» تا مرادآباد انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه یک خواسته دیرینه و مطالبه مردم این روستا بود که خوشبختانه با پیگیری های فرماندار و مساعدت های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به سرانجام رسید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر اظهار داشت: روستای مرادآباد با ۶۴ خانوار و ۲۲۵ نفر جمعیت همواره مهد پرورش عالمان دینی منطقه بوده است و بهسازی جاده این روستا یک ضرورت بود.

فلاح، همچنین از آسفالت و بهسازی راه روستای «لینی» با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در ابتدای سالجاری خبر داد و افزود: طول راه روستای لینی حدود یک کیلومتر است و این روستا با ۲۸ خانوار  ۱۱۰ نفر جمعیت دارد.

وی اضافه کرد: عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «ده باوکه» نیز در قالب طرح ابرار با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجرا است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما