شناسهٔ خبر: 41956228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ محمد موسوی افزود: پلیس مواد مخدر شهرستان گچساران به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور‌های مواصلاتی شیراز به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

او افزود: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک وحشیش که به صورت حرفه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز توسط ماموران به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سال جدید خبر داد و بیان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود را پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ع

نظر شما