شناسهٔ خبر: 41955731 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری نشست شورای مشورتی پیشکسوتان فرهنگ و هنر

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که جمعی از صاحبنظران و پیشکسوتان فرهنگ و هنر سمنان حضور داشتند در خصوص رسالت و تنوع وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راههای توسعه فرهنگ و هنر و لزوم توجه به برخی از مسایل و مشکلات موجود در توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با اشاره به تنوع کار در فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشکلات اعتباری و نیروی انسانی در این تشکیلات اظهار داشت: مردم و مسوولان با وجود این مشکلات انتظارات فراوانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

سیدکمال موسوی با بیان اینکه تنوع بالایی در فعالیت های فرهنگی و هنری وجود دارد گفت: موسیقی، تئاتر، خوشنویسی، شعر، فیلم و سینما، رسانه، مباحث مرتبط با قرآن و عترت و کانون های فرهنگی هنری مساجد از حوزه ها و وظایف متعدد فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: این گستردگی فعالیت ها و وظایف در حالی است که در پنج سال اخیر شمار نیروهای این اداره کل از 120 نفر به 80 نفر کاهش یافته است.

در این نشست پیشکسوتان حاضر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مباحث فرهنگی و هنری و نیز برخی از مسایل مرتبط با فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند. 

نظر شما