شناسهٔ خبر: 41943641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدای "لبیک یا لبنان" از شادگان

اهواز - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری همایش شعر " لبیک یا لبنان" در ابراز همدردی شاعران عرب خوزستانی در حمایت از مردم بیروت، حزب‌ا... لبنان و جبهه مقاومت، در شادگان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در نشست برگزاری همایش شعر "لبیک یا لبنان" در محل این اداره کل گفت: همایش شعر "لبیک یا لبنان" با حضور جمعی از شاعران عرب خوزستانی در حمایت از مردم بیروت، سید حسن نصرا... و جبهه مقاومت چهارشنبه ۲۹ مرداد جاری در تالار ملافاضل سکرانی شهرستان شادگان برگزار میشود.
وی با بیان اینکه شاعران عرب خوزستانی در این آیین به شعرخوانی اشعار خود با محوریت جبهه مقاومت می‌پردازند، افزود: همانگونه که سیدحسن نصرا... دبیرکل حزب ا... لبنان در بحران سیل خوزستان فروردین ۹۸، در کنار کشور ما بود، وظیفه اخلاقی و انسانی ایجاب میکند ما هم در چنین شرایطی آنها را تنها نگذاریم و هرچه در توان داریم در این راه بگذاریم تا شاید از تاثیر حادثه دردناک انفجار اخیر بیروت کاسته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: اشعار برگزیده شاعران پس از برگزاری همایش در قالب یک کتاب چاپ می‌شود.

به گزارش ایرنا انفجار مهیب سه‌شنبه ۱۴مرداد در بندر بیروت، بیش از ۱۷۰ کشته دهها مفقود، و بیش از ۶ هزار مجروح برجا گذاشت و بخشی از شهر بیروت را به ویرانه تبدیل کرد.
کشورهای مختلف جهان از جمله جمهوری اسلامی در پی این حادثه با ارسال پیام‌هایی، با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کردند.

نظر شما