شناسهٔ خبر: 41941777 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بمناسبت دهه ولایت و امامت و هفته تشکل ها و مشارکت های اموراجتماعی

از خانواده شهدای ورزشکارداور چهره برقی و بهنام یوسفی در استان اردبیل تجلیل شد.

بمناسبت دهه ولایت و امامت و هفته تشکل ها و مشارکت های اموراجتماعیاز خانواده شهدای ورزشکارداور چهره برقی و بهنام یوسفی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، بمناسبت دهه ولایت و امامت و هفته تشکل ها و مشارکت های اموراجتماعی و با حضور سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سرهنگ مهدیزاده مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ، فروهر سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و مسئول امور ایثارگران از خانواده شهدای ورزشکارداور چهره برقی و بهنام یوسفی تجلیل شد.
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش جوانان استان اردبیل در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار داور چهره برقی و بهنام یوسفی اظهار داشت: برگزاری مراسم های یادبود شهدا و تجلیل از خانواده شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند.
وی افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و تجلیل از خانواده شهدا خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.
سجاد انوشیروانی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت های ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز ما در عرصه های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا است.
وی تاکید کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.
انوشیروانی در پایان اضافه کرد: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری. شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.

نظر شما