شناسهٔ خبر: 41940887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنگنه در تذکر شفاهی:

نمایندگان امروز انقلابی‌ترین جلسه رأی اعتماد را برگزار کردند

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: نمایندگان امروز انقلابی‌ترین جلسه رأی اعتماد به وزیر را برگزار کرده و مخالفان مباحث شخصی و خانوادگی را دخیل نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی اظهار کرد: نمایندگان امروز انقلابی‌ترین و مومنانه‌ترین جلسه رأی اعتماد به وزیر را برگزار کردند و مخالفان به هیچ عنوان مباحث شخصی، خانوادگی و یا حتی افتراء را تشریح نکردند، اما متأسفانه برخی از افراد در دفاع از وزیر پیشنهادی گفتند که مافیای فولاد و خودرو به دنبال مدیریت نماینده‌ها هستند تا به مدرس خیابانی رأی ندهند.

وی افزود: برخی از رسانه‌ها نیز تیتر زدند که مخالفان وزیر پیشنهادی صمت مافیا را مدیریت می‌کند، این در حالی است که مخالفان نه تنها مافیا را نمی‌شناسند و با آنها تماسی نداشتند، بلکه بر اساس شناخت و بررسی عملکرد و وضعیت جامعه مخالفت خود را اعلام کردند.

زنگنه تصریح کرد: مباحث تخصصی و آرای نمایندگان گاهی به موضوعاتی که در شأن نمایندگان مجلس یازدهم نیست، منسوب می‌شود، آقای بابایی باید مصاحبه خود را با رسانه‌ها اصلاح کند و رسانه‌ها به احترام ۱۴۰ رأی مخالف این اظهارات را منتشر کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما