شناسهٔ خبر: 41931629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پشت پرده ماجرای ادعای میرسلیم و اسناد سلطانی برای تخریب قالیباف

همانند اتفاقی که در دوره حناچی برای ملک جماران روحانی افتاد، در دوره قالیباف نیز برای جریان اصلاح طلب اتفاق مشابهی رخ می‌دهد و جلوی ساخت‌ساز آنان در پوشش مدرسه مفید گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رزنانس نوشت: حسین موسوی برادر نماینده سابق مجلس که اسماعیلی خبر بازداشت او را اعلام کرد، به نمایندگی از آیت الله موسوی اردبیلی برای مدرسه مفید درخواست تراکم داشت که در یک روال نادرست صادر می‌شود اما قالیباف پس از اطلاع از این روند، شهرداری را ملزم به ابطال آن می‌کند و سال 96 در روال قانونی باطل می‌شود.

همانند اتفاقی که در دوره حناچی برای ملک جماران روحانی افتاد، در دوره قالیباف نیز برای جریان اصلاح طلب اتفاق مشابهی رخ می‌دهد و جلوی ساخت‌ساز آنان در پوشش مدرسه مفید گرفته می‌شود.

 اصلاح طلبان که پروژه ثابت و همیشگی‌شان زدن قالیباف است، بعد از رو سیاهی در املاک نجومی و اثبات عدم دخالت قالیباف در این پرونده، کار را به تحقیق و تفحص مجلس کشاندند که در آن جا هم ناکام ماندند.

 این پروژه برای انتخابات مجلس هم اجرا شد و از قبل انتخابات تا زمان ورود به مجلس و تعیین ریاست مجلس یازدهم، ادامه پیدا کرد.

 در شرایطی که همه مهره‌های آنان مثل حافظی، یاشار سلطانی، نمایندگان شورای شهر و ... ، قبلا علیه قالیباف وارد گود شده و یک به یک با سرافکندگی و روسیاهی حتی یک برگ سند محکمه پسند و متقن هم نتوانستند علیه قالیباف ارائه کنند، این بار دست به دامن یک چهره اصولگرا شدند تا به قول خودشان از جناح دیگری ضربه بزنند.

 روحیات میرسلیم در دوره انتخابات ریاست جمهوری و جاه طلبی او در دوران کهولت سن نشان داده بود که وی پتانسیل خوبی برای زدن قالیباف دارد. بنابراین ، با پر و بال دادن به او و مطرح کردنش به عنوان یک گزینه جدی، به این توهم او دامن زدند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما